رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان ویدیویی تحت عنوان «کوه‌های ما گنج‌های ما هستند» از پایگاه موشکی سری «عماد ۴» حزب‌الله پخش کردند.

«عماد۴» تهدیدی جدید برای اشغالگران / حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی خود رونمایی کرد + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان پس از گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی درباره احتمال حمله پیش‌دستانه ارتش اسرائیل به تأسیسات حزب‌الله، تصاویری از پایگاه زیرمینی پنهان خود در دل کوهستان‌های لبنان منتشر کرد.

وبگاه «الاعلام الحربی» شاخه لبنان، ظهر امروز (جمعه)،تصاویری را زیر عنوان «کوهستان‌های ما گنجیه‌های ما هستند» منتشر کرده است. این تأسیسات زیرزمینی که رزمندگان مقاومت در حال فعالیت و حمل موشک‌های سنگین در آن دیده می‌شوند، «عماد ۴» نام دارد. نام شهید «عماد مغنیه» فرمانده ارشد جنبش حزب‌الله بر این پایگاه زیرزمینی نهاد شده است که در سال ۲۰۰۸ توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

شبکه «المیادین» اشاره کرد حزب‌الله با انتشار این تصاویر پیام «سری بودن بالای» ظرفیت‌ها و پایگاه‌های موشکی خود را به دشمن مخابره کرده است. این شبکه لبنانی نوشت: تأسیسات در عمق خاک لبنان قرار دارد و نه‌تنها دشمن از نظر اطلاعاتی توان جمع‌آوری اطلاعات از آن را ندارد،‌ بلکه این تأسیسات در برابر حملات نیز مستحکم است و دشمن نمی‌تواند ضربه‌ای پیش‌دستانه به آن وارد کند. المیادین اضافه کرد این پایگاه زیرزمینی عماد ۴ نام دارد و عدد ۴ بیانگر آن است که احتمالا این پایگاه تنها یکی از تأسیسات پنهان حزب‌الله است. المیادین در عین حال با اشاره به آسانی امد و شد رزمندگان مقاومت در این پایگاه گفت این تأسیسات در حد و اندازه یک شهر به نظر می‌رسد.

این تصاویر پس از آن منتشر شده است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد به حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به بیروت پاسخ محکمی خواهد داد. رژیم صهیونیستی اخیرا با حمله هوایی به یک ساختمان در ضاحیه جنوبی بیروت «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله را به شهادت رساند.دبیرکل حزب‌الله طی دو سخنرانی خود تاکید کرد که پاسخ به این تجاوز حتمی خواهد بود.

انتشار تاسیسات نظامی زیرزمینی حزب الله در رسانه صهیونیستی هم بازتاب بسیاری داشته است. رسانه های عبری نوشتند: ویدئویی که حزب الله منتشر کرده بیشتر از تهدیدها نگران کننده است. پایگاه صهیونیستی «وای نت» هم در گزارشی به ارزیابی تاسیسات نظامی زیرزمینی «عماد ۴» حزب الله پرداخته و اعلام کرد مقامات امنیتی اسرائیل هشدارهایی را به تمامی وزرای کابینه رژیم صهیونیستی در مورد احتمال ترور آنها از سوی ایران اعلام کرده است.

اسکای نیوز عربی نیز اعلام کرد این پایگاه موسوم به پایگاه عماد ۴ مجهز به موشک‌ها یا سیستم‌های الکترونیکی و سکوهای شلیک موشک است.

این شبکه گزارش داده است این پایگاه مجهز به شبکه برق و سیستم‌های تماس و استحکامات بزرگ است.

یک منبع حزب‌الله به تلویزیون عربی گفت: موشک‌های دقیق در تاسیسات عماد ۴ آمادگی آتش ما را برای هدف قرار دادن اهدافی که انتخاب می‌کنیم، ثابت می‌کند.

این منبع حزب‌الله افزود: این فایل ویدیویی پیامی به اسرائیل است که اگر حمله پیش‌دستانه‌ای علیه ما انجام دهد، دسترسی به این امکانات دشوار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.